Zasebna zobna ordinacija Liljana Nikolić, dr. stom.
Ulica Stanka Škalerja 29
8250 Brežice
Spoštovani pacienti!
Na podlagi Zakon o pacientovih pravicah (Ur. l. RS, št. 23/08, v nadaljevanju ZPacP) lahko vložite zahtevo za 1. obravnavo kršitev vaših pravic zaradi:
- neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oz. sodelavcev. Rok za vložitev zahteve je 15 dni od nastanka domnevne kršitve
- neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oz. sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe. Rok za vložite zahteve je 30 dni po končani zdravstveni oskrbi
Zahteva za 1. obravnavo kršitve pravic se lahko vloži v treh mesecih po preteku navedenih rokov, če ste za kršitev izvedele kasneje oz. če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Postopek vložitve zahteve za I. obravnavo kršitve pacientovih pravic
V zasebni ordinaciji se vsi zaposleni, ki sodelujemo v procesu zdravljenja trudimo, da pri delu preprečimo nastanek kršitve pacientovih pravic. V kolikor pa kot pacient kljub temu menite, da je v postopku izvajanja zdravstvene oskrbe prišlo do neustreznega ravnanja oz. neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oz. sodelavcev, imate na podlagi ZPacP možnost zahtevati ustrezno obravnavo. Nastali nesporazum bomo poskusili rešiti takoj z dodatnimi pojasnili, v kolikor pa z dodatnimi pojasnili niste zadovoljni, lahko vložite zahtevo za 1. obravnavo kršitve pacientovih pravic.
Kako se vloži zahteva za 1. obravnavo kršitve pacientovih pravic?
Ustna zahteva: pritožbe sprejemamo v ordinacijskem času ordinacije.
Pisna zahteva: posredujte jo po pošti na naš naslov:
Zasebna zobna ordinacija Liljana Nikolić, dr. stom., Ulica Stanka Škalerja 29, 8250 Brežice
Po elektronski pošti: dentes32@siol.net
Zahteva za 1. obravnavo kršitve pacientovih pravic mora imeti naslednje podatke:
- osebno ime, naslov ter kontaktne podatke pacienta
- opis domnevne kršitve vaših pravic
- podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih oz. zdravstvenih sodelavcih
- podatke o morebitnih drugih udeleženih osebah
- čas in kraj domnevne kršitve vaših pravic, morebitne posledice in morebiten predlog rešitve spora
Če pisna zahteva ne vsebuje teh sestavin, potrebnih za obravnavo, mora pacient v dodatnem 8-dnevnem roku zahtevo dopolniti. Če pacient zahteve v dodatno določenem roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. Če iz pisne zahteve ne bi bilo možno razbrati, kdo jo je vložil, ali če je le-ta žaljiva ali prepozna, zahteva ne bo obravnavana.
Vašo pisno ali ustno 1. zahtevo za obravnavo kršitve pacientovih pravic bomo obravnavali po določilih ZPacP. V primeru, da z odločitvijo ne bi bili zadovoljni, lahko nadaljujete postopek pri Komisiji RS za varstvo pacientovih pravic z vložitvijo 2. zahteve za varstvo pacientovih pravic.
Pristojna oseba za obravnavo zahteve za 1. obravnavo kršitve pacientovih pravic je:
Liljana Nikolić, dr. stom.
Tel.: 07 499 36 75(6)
Zastopnik pacientovih pravic
Pri uresničevanju pravic po ZPacP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic. Le-ta lahko daje pacientu osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti. Delo svetovanja, pomoči in zastopanja zastopnika pacientovih pravic je brezplačno in zaupno.
Osnovni podatki o najbližjem zastopniku pacientovih pravic:
Mag. Biserka Inkret, prostori ZZV Celje, Ipavčeva 18, Celje
Tel.: 03 24 251 161
Uradne ure:
pon in sreda 12–19 h in torek in četrtek 10–17 h
Zlata Rebolj, prostori NIJZ, Območna enota Novo mesto, Muzejska ulica 5, Novo mesto
Tel: 051 385 485
Brežice, 10. 1. 2018
Liljana Nikolić, dr. stom.